Szybki kontakt z firmą Nexo Internet Technologies

Uruchom nowe zadanie

Jeśli posiadasz już konto klienta Nexo-IT możesz się zalogować aby szybko dodać nowe zadanie.

Utwórz konto

Jeśli chcesz możesz od razu utworzyć konto klienta Nexo-IT aby móc wygodniej zlecać kolejne zadania.
Założenie konta nie jest obowiązkowe

strong
* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Pytania i odpowiedzi:

  • Czy muszę zakładać konto aby móc dodać zgłoszenie?
    Nie, nie ma takiej konieczności. Dodając zgłoszenie bez zakładania konta otrzymasz link, dzięki któremu będziesz mógł/mogła śledzić postęp prac nad Twoim zgłoszeniem
  • Czy mogę dodać zgłoszenie tym formularzem jeśli jestem już zarejestrowany?
    Nie, ze względu na bezpieczeństwo jeśli posiadasz konto w systemie to musisz się zalogować aby dodać nowe zgłoszenie. Będziesz mieć wtedy dostęp do historii Twoich zamówień oraz przeglądu wykupionych usług.
  • Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź?
    Na zgłoszenia odpowiadamy zwykle w przeciągu 24h w dni robocze. Zgłoszenia awarii są wysyłane również w weekendy i święta.
  • Ile trwa realizacja mojego zlecenia/zgłoszenia?
    To zależy od specyfiki zamówienia / zgłoszenia. Przy obecnej ilości zadań w naszym systemie przybliżony czas rozpoczęcia pracy to 3 dni
  • Kiedy zgłaszać awarię jako pilną?
    Przed zgłoszeniem pilnej awarii prosimy o dokładne sprawdzenie czy problem jest globalny czy występuje tylko u Państwa (np. poprzez stronę http://isitdownorjustme.com)
    Pilne awarie prosimy zgłaszać w wypadku gdy:
    • Twoja strona WWW jest niedostępna
    • Nie możesz wysyłać odbierać poczty e-mail
    • Nie możesz połączyć się z serwerem FTP
    • Inne zgłoszenia znacząco wpływające na korzystanie z naszych usług
    Prosimy mieć na uwadze, że zgłoszenie pilnej awarii równa się uruchomieniu naszego działu wsparcia o każdej porze dnia i nocy (za pośrednictwem SMSów i alarmów w telefonach) - stąd prosimy o rozważne używanie tej opcji.

Zapisz się na newsletter

Bądź na bieżąco z interesującymi informacjami z branży oraz promocjami na nasze usługi

Warto wiedzieć

Skontaktuj się

  • Adres: Buforowa 28/20, 52-131 Wrocław

  • Telefon: (48) 601-596-014

  • Email: kontakt@nexo-it.pl

Spotkaj nas także