Pomoc dla klientów Nexo Internet Technologies

Często zadawane pytania

Dokładamy wszelkich starań, aby przygotowywane przez nas usługi były proste w obsłudze i przejrzyste. Mimo tego zebraliśmy parę często powtarzających się pytań i instrukcji do poszczególnych produktów. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie zgłoś problem w Panelu Klienta lub skontaktuj się z nami


Wszystko zależy od złożoności projektu oraz aktualnej ilości przyjętych zleceń. Niektóre zamówienia jesteśmy w stanie oddać nawet na następny dzień, na inne trzeba poczekać nieco dłużej - jest to związane z faktem, że do każdego zlecenia przykładamy bardzo dużą wagę. Za każdym razem podajemy przybliżony czas realizacji zlecenia, a jego postęp można śledzić w specjalnie przygotowanym Panelu Klienta.

Adresem do sprawdzenia poczty przez WWW jest http://webmail.TWOJA_DOMENA. W wyjątkowych przypadkach można wykorzystać ogólnego klienta poczty: http://webmail.nexo-it.pl podając pełny adres konta pocztowego (np. jan@kowalski.pl) oraz hasło. Zalecamy jednak korzystanie z dedykowanego adresu dla domeny.

Aby podpiąć domenę do swojego konta hostingowego należy u swojego rejestratora jako adresy serwerów DNS podać dns1.nexo-it.pl, dns2.nexo-it.pl, dns3.nexo-it.pl (trzeci serwer DNS jest opcjonalny). Po wprowadzeniu tej zmiany w ciągu 48h adres powinien kierować na serwery hostingowe Nexo-IT - podepnij swoją domenę w panelu administratora