Systemy CRM - zarządzaj relacjami z klientami

Profesjonalna obsługa to klucz do sukcesu

Dla dzisiejszego klienta jakość obsługi zaczyna być niemal tak samo ważna jak jej cena. Zadbaj o to by klient czuł się dobrze obsłużony, dzięki czemu wartość Twojej marki wzrośnie znacząco, a Ty zyskując zadowolonego klienta zyskujesz potencjalnego promotora Twojej marki.


Systemy CRM czyli systemy zarządzania relacjami z klientami pozwalają Ci zapanować i utrzymać porządek w codziennych kontaktach z klientem. Oferujemy zarówno zamknięte systemy wewnątrzfirmowe jak i narzędzia, które możesz zintegrować ze swoją stroną WWW.

Oferujemy:

  • Systemy rezerwacji wizyt dostępne on-line - dzięki nim Twój klient będzie mógł zarezerwować wizytę wprost ze swojego komputera, a Ty będziesz mógł ocenić ile klientów jest umówionych na dany dzień. System pozwala na umawianie i odwoływanie wizyt bez konieczności ingerencji ze strony pracownika administracji / recepcji, generowanie i drukowanie planów dnia, przygotowywanie statystyk częstotliwości odwiedzin, obsługi rabatów dla stałych klientów, przypominanie o wizycie za pomocą SMS/Emaila oraz wiele więcej.
  • Systemy obsługi zgłoszeń - pozwalają na prowadzenie dyskusji z klientem bez pośrednictwa kłopotliwych klientów, delegowanie zadań i klientów poszczególnym pracownikom, a samym klientom podgląd postępu prac nad ich zgłoszeniem. Systemy te są idealne w firmach oferujących usługi bardzo spersonalizowane (jak np. grafika/kreacja artystyczna) lub w firmach, które potrzebują narzędzia do zgłaszania problemów / uwag przez klientów, np. dostawcy internetu czy innych mediów.
  • Systemy wewnętrznego obiegu dokumentów - pozwalają Ci zarządzać Twoją organizacją, tworzyć i wdzielać dostęp do dokumentów i ustaleń firmowych określonym grupom pracowników i klientów, współpracować grupowo nad dokumentami i rozwiązaniami.


Wszystkie firmy, które zdecydowały się na wdrożenie któregokolwiek z systemów wsparcia elektronicznego odczuwały wyrażny wzrost produktywności a także zadowolenia klientów.